jak vytvořit webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 22:43 v kategorii Novinky, přečteno: 48x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé www stránky bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření www stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení www stránek a především i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Na druhé straně právě už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Je možné spatřit, že google klade zejména největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.