SEO MASTERZpětné odkazy, SEO, Linkbuilding

jak vytvořit webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 22:43 v kategorii Novinky, přečteno: 48x

Postavit skutečně skvělý web, ale nebude úplně jednoduché. Užitečné web by měl dodržovat pár elementárních pravidel. Počínaje správným umístěním grafický prvků, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, optimální strukturu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce www stránek, ti jistě následují nejnovější postupy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu firmu, která vše zařídí, můžete se v pohodě oslovit specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé www stránky bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření www stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory usměrňující hodnocení www stránek a především i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Na druhé straně právě už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Je možné spatřit, že google klade zejména největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.